Mijn haar geschiedenis

4/06/2017

 Enkele jaren geleden deed ik een gelijkaardige blogpost op mijn Engelse blog. Maar ik dacht, kom we doen weer een geschiedenis van de kapsels die ik doorheen mijn leven heb gehad. Voor zij die mij kennen, jullie weten dat wanneer ik korter haar heb ik graag lang haar wil, maar wanneer het eindelijk lang is, knip ik het meestal weer korter. Acht ja, opzich, haar groeit altijd terug! 


Zo we zullen er eens aan beginnen! Ik begin mijn verhaal in de lagere school. Want anders wordt dit een zeer lange post.


Het duurde heel lang voordat mijn haar echt begon te groeien. Voor het grootste deel van de lagere school had ik haar tot op mijn schouders.


Toen begon mijn haar te groeien. Lange tijd had ik mijn haar volledig even lang. Vaak droeg ik mijn haar in een staart. 

In het zesde leerjaar had ik zin in iets anders. Ik vertrok naar de kapper en liet mijn haar tot boven mijn schouders knippen. En toen kwam de bles!

  

Dit vorig kapsel liet ik langer groeien en toen zag mijn haar er ongeveer zo uit. 


Toen had ik het geweldige plan om een rechte froufrou te laten knippen.... Dat was een lichte vergissing.... 


Daarom liet ik mijn haar weer groeien. Op deze manier was ik van die lelijke froufrou af!

 

En toen was ik mijn lang haar weer beu. Dus het was tijd om de schaar er in te zetten. Dit keer ging ik voor haar tot op mijn schouders. 


 Het vorige kapsel liet ik weer groeien en toen knipte ik terug een bles. 

 

Maar met een bles gaat invlechten niet zo goed. Dus liet ik mijn bles bijgroeien. 


Spijtig genoeg is lang haar ook wel best veel werk. Dus ging ik opnieuw naar de kapper om veel te laten knippen. Ook de bles deed opnieuw zijn intreden. 


En ja hoor. Ook dit kapsel liet ik groeien. Deze lengte vond ik echt geweldig! 

Opnieuw liet ik mijn haar weer bijgroeien, dit keer met een bles. Ook liet ik voor de eerste keer een balayage zetten. 


In de zomer liet ik mijn bles weer bijgroeien.


Gedurende een lange tijd liet ik mijn haar groeien, zonder bles. Want dan kon ik goed vlechten.  


Opnieuw liet ik mijn haar lichter bleken. 


Momenteel is het 5 april. En ja hoor, ik liet mijn haar weer knippen. Dit keer tot net op mijn schouders en opnieuw in laagjes. 

Zo, wisselen jullie jullie kapsel ook zo vaak? Of blijven jullie liever bij iets vertrouwd? 









You Might Also Like

0 reacties