Een kijkje in mijn leeslijst

4/11/2017

Maak jij gebruik van je leeslijst? Ik in ieder geval wel. Al heb ik de laatste tijd niet meer zoveel tijd om me rustig neer te zetten en blogs te lezen. Ik moet er dringend tijd voor maken. Maar ik dacht kom we nemen even een kijkje in mijn leeslijst. In deze lijst staan de blogs die ik het meeste lees. Zo zitten er bij waarvan ik iedere post lees. Maar ik kijk ook regelmatig in de facebookgroepen of ze posts tussen zitten die ik graag wil lezen. Het wil dus niet zeggen dat als je niet in mijn leeslijst zit, dat ik je blog niet lees. 

Anna Saccone Joly

Anna volg ik al een lange tijd. Ik kwam eerst terecht op haar blog en begon toen haar familie te volgen op hun youtube kanaal. Hun video's kijk ik elke dag. Haar blog lezen doe ik de laatste tijd minder. Anna blogt over haar familie en lifestyle. Met de blog over kinderen ben ik momenteel nog niet zoveel. Maar haar lifestyle blogs lees ik geregeld. 


 Latanie

De volgende blog in mijn leeslijst is Latanie. Nathalie blogt over beauty en lifestyle. Plus haar blog ziet er prachtig uit! Zeker waard om eens een kijkje te gaan nemen. 


LauraLicious

Laura blogt over food, travel, life en fashion. Daarnaast heeft ze ook haar youtube kanaal. Ik lees haar blogs geregeld. Je kan er leuke dingen ontdekken en zelf gaan uitproberen. 


Lipsticks and glitter

Op deze blog ga ik regelmatig kijken wanneer ik opzoek ben naar nieuwe makeup producten. Hier vind ik steeds een goede review terug. 


Mad as a Hatter

Houd je van vintage en retro? Dan is deze blog echt is voor jou! Hannelore blogt over de dingen waarvan ze houdt. Dit vooral vintage zaken. En mag ik zeggen; ik ben zo verliefd op haar kledingsstijl! 


MONICA HARMONY

Wel, als je deze blogster nog niet kent dan heb je onder een steen geleefd. Ze hoort dan ook een plaatstje te hebben in je leeslijst! Monica blogt over haar fashionstijl. Die keer op keer prachtig is! 


Poppy Deyes

Poppy blogt vooral over reizen, eten en lifestyle. Haar blog ziet er prachtig uit en haar blogs lezen zeer aangenaam. En voor zij die het niet weten. Poppy is de zus van youtuber Alfie Deyes. 


Lauren Debeuckelaere  

Lauren is een vriendin van mij die vorig jaar naar Engeland vertrok. Ze begon toen met bloggen zodat je haar avontuur daar kun volgen. Sinds september is haar blog een beetje stilgevallen, maar je kan haar nog steeds volgen op haar youtube kanalen. 


Zoe Sugg

En als laatste, de allereerste blog die ik ook begon te volgen. Zoella. Ach, ik denk dat de meeste haar wel kennen. Ik volg haar vooral op youtube, maar lees haar posts toch nog regelmatig. 




You Might Also Like

0 reacties