19 dingen die je (misschien) niet over me wist

4/18/2017

1. 
Mijn favoriete ijsjes zijn straciatella, chocolade en Ferrero Rocher. 

2. 
Ik was één van de eerste in België met een bepaalde huidziekte. Na mij kwamen er spijtig genoeg nog meer mensen. Sorry! 

3. 
Ik heb één gaatje gehad in mijn tanden. Goed poetsen! 

4. 
Ik ben het jongste kleinkind. Mijn nichten en neven hebben zelf al kinderen. 

5. 
Ik heb een geboortevlek op mijn hoofdhuid.

6. 
Ik ben naar de psycholoog geweest. 

7. 
Mijn laatste vriendje had ik 8 jaar geleden. 

8. 
Ik ween ongelofelijk snel met series en films en boeken. 

9. 
Ik heb een ochtend humeur. 

10. 
Ik heb een kruisallergie voor gras en berken. 

11. 
Ik ben een uisteller. 

12.
Mijn lieveligsgetal is 12. 

13. 
Als ik iemand niet mag, kan ik niet doen alsof ik die persoon wel mag. 

14. 
Ik word niet snel verliefd. 

15.
Ik heb dyslexie/dysorthografie

16. 
Enkele weken geleden kwam ik in het nieuws. Heb je me gezien?

15. 
Ik doe deze zomer mijn stage als instructeur. 

16. 
Mijn beste vrienden kan ik op één hand tellen. 

17. 
Ik ben onhandig. 

18. 
 I don't got my sh*t together. 

19.
Ik ben 19 jaar. In november word ik 20.


Wist jij al enkele zaken?





You Might Also Like

0 reacties