Tag: 100 vragen die niemand ooit aan je stelt

3/11/2017

1. Slaap je met je raam open of dicht?
Ik slaap altijd met de raam open.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Wel, ik ga niet vaak op hotel. En die paar keer dat ik op hotel ben geweest, stonden er geen shampoo flesjes.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Ik ga slapen met het dekbed ingestopt, maar wanneer ik wakker word is het niet meer ingestopt. Meestal ligt mijn dekbed ook ondersteboven.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Uuh, neen. Wat moet ik daar mee doen?

5. Gebruik jij post-it notes?
Yes, voor mijn work-outs.

6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja, eigenlijk wel.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Een beer?

8. Heb je sproeten?
 In de zomer wel, denk ik.

9. Lach je altijd op foto’s?
Nope.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Oei.... Waar te beginnen. Ik erger me vooral aan mensen die steeds van alles de grootste ramp maken. Zeker wanneer het over stomme dingen gaat en ze eigenlijk nog niets ergs hebben meegemaakt.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Neen.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Jep.

13. En gepoept??
 Ieuw, neen.

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, als er niemand kijkt.

15. Bijt je op je pen?
Wanneer ik stress heb wel.

16. Kun je zeilen?
Neen... Zou het wel willen leren.

17. Hoe groot is jouw bed?
Uh, een tweepersoonsbed. Hoe groot is dat?

18. Wat is je favoriete liedje deze week?
1 liedje? Dat is een moeilijke! Momenteel vooral gewoon alle liedjes van Goodbye, Norma Jeane.

19. Mannen die roze dragen?
I love it!

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Disney tekenfilms all the way!

21. Wat is je minst favoriete film?
Oei.... Mister Bean? Er zijn er wel meer.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Ergens in een bos ofzo. Maar niet te ver van mijn thuis.

23.Wat drink je bij je avondeten?
Water.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik dip mijn kipnuggets niet in saus.

25. Wat is je favoriete eten.
Ovenschotel met zalm en groentjes of taco's of pizza of kantonese kip.

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Love Rosie & The Longest Ride

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Mijn mama. Momenteel toch.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Neen.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Geen idee. Ik denk het niet.

30.Wanneer heb je voor het laatst een briefgeschreven?
Veel te lang geleden.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Ha, neen.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Neen, ik rijd altijd te traag.

33. Ooit zonder benzine gezeten?
Neen.

34. Favoriete broodje?
Mozzarella, pesto, zalm en zongedroogde tomaten.

35. Het lekkerste ontbijt?
 Pannenkoeken ;)

36. Hoe laat ga je naar bed?
Rond 11:30, maar meestal slaap ik pas om 1:00.

37. Ben je lui?
Een beetje wel ja.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Princes, cowboy, Pippi Langkous, Hermione van Harry Potter, Roodkapje, enz.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Een os.

40. Hoeveel talen spreek je?
2 en een beetje Frans.

41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Neen.

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
Wat en wat?

43. Ben je koppig?
Ja!

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah? Niet echt een fan van beide.

45. Kijk je naar soaps?
Jep!

46. Heb je hoogtevrees?
Uhu.

47. Zing je in de auto?
Tuurlijk.

48. Zing je in de douche?
Ja hoor!

49. Dans je in de auto?
Als ik niet aan het rijden ben wel.

50. Ooit een pistool gebruikt?
Meermaals.

51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
Laten maken? Wanneer ik ongeveer 8 jaar was. Nu maak ik ze wel zelf.

52. Vind je musicals stom?
Wat een vraag!? Tuurlijk niet! Musicals all the way!

53. Vind je kerst stressvol?
Ja.

54. Ooit Pierogi gegeten?
Neen.

55. Favoriete fruittaart?
Ik eet geen taart. Buiten Nougatine.

56. Wat wilde je vroeger worden?
Musical actrice en kinderverzorgster.

57. Geloof je in geesten?
Misschien een beetje.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Neen.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Momenteel voor de concentratie, ander voor energie.

60. Draag je slippers?
Jep.

61. Draag je een badjas?
Ja!

62. Wat draag je in bed?
Winter: lange pyjama broek met t-shirt. Of flannel oversized hemd.
Zomer: short en topje of oversized hemd.

63. Eerste concert?
K3? Haha.

64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat.

65. Nike of Adidas?
Adidas...

66. Cheetos of Doritos?
Geen van beide.

67. Pinda’s of zonnebloempitten?
Pinda's.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Neen, denk ik toch niet.

69. Ooit danslessen gehad?
Ja, vroeger.

70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Hoe moet ik dat nu weten? Misschien eerst eens een vriend vinden.

71. Kan jij je tong oprollen?
Ja.

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Neje, ik kan niet spellen.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja, meermaals.

74. Heb je recordable cd’s in huis?
Ik denk het wel.

75. Kun je recordable cd’s branden?
Ik ga ervan uit van wel.

76. Brand je vaak wierook?
Nooit.

77. Ooit verliefd geweest?
Neen.

78. Naar welk concert zou je graag willen?
Demi Lovato & Justin Timberlake.

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
 Ik ga niet vaak naar concerten. Dus waarschijnlijk een sinterklaas show. Telt dat?

80. Hete thee of ijs thee?
Warme thee.

81. Thee of koffie.
Thee.

82. Mars of Snickers?
Snickers.

83. Kan je goed zwemmen?
Ik verdrink niet. Goed genoeg.

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja.

85. Ben je een patient?
Momenteel niet nee.

86. DJ of een Band op je bruiloft?
Oei.... DJ?

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Niet dat ik weet.

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Neen.

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Ik lust geen olijven.

90. Kan je haken of breien?
Jep, beide.

91. De beste plek voor een openhaard?
In de woonkamer.

92. Wil je trouwen?
Misschien wel ja.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Ik ben vrijgezel.

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Oei. My lips are sealed!

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Neen. Gefrustreerd wel.

96. Heb je kinderen?
Neen.

97. Wil je kinderen?
Ja.

98. Wat is je favoriete kleur?
Blauwe en lichtroze.

99. Hoe wil je begraven worden?
Uitgestrooid worden in de zee.

100. Mis je nog iets?
Neen.






You Might Also Like

0 reacties