mini Batiste droogshampoo

3/02/2017

Hi lovely's, 

Het is alweer maart, wat gaat de tijd toch snel! Dit betekend dat dit ook de laatste maand is dat ik voor jullie mag gastbloggen op Hanne haar mooie website ... :(

Vanmiddag heb ik weer een mini 'Batiste droogshampoo' binnengekregen (50ml). Deze heb ik besteld bij Douglas. Ik kan niet meer zonder! 

Deze droogshampoo is ideaal voor als je  haren wat vetter zijn, maar je echt geen tijd hebt om je haren te wassen. Je sprayt er namelijk wat Batiste droogshampoo overheen en voilaaaa je haar heeft wat meer volume & ziet er niet meer vet uit. Zorg er wel voor dat je de droogshampoo goed verdeeld & even je haren doorkamt. Anders zie je de droogshampoo soms zitten...  Je haar voelt absoluut niet vettig of vies aan als de droogshampoo erin zit. 


Deze mini variant is makkelijk mee te nemen in je handtas & zo heb je dit top product dus altijd bij de hand! Gisteren heb ik deze bij Douglas voor €1,95 besteld. 

Je hebt ook een grote maat te koop bij oa de Kruidvat. Ook zijn er meerdere droogshampoo's te koop van Batiste. Bijvoorbeeld voor big volume, bruin haar etc... Ik heb Batiste Blush. 

Liefs,
Balou 








You Might Also Like

0 reacties