Zilvershampoo pt.2

3/26/2017

Hi beauty's,

Leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn gastblog! Deze week gaat mijn gastblog over de ' Ivy zilvershampoo'
De allerbeste zilvershampoo dames!

Na enkele zilvershampoo's te hebben geprobeerd hoorde ik van de Ivy zilvershampoo. Een krachtige zilvershampoo die alle warmte uit het haar haalt. Dat zou dus betekenen, als je deze shampoo lang laat intrekken, je dus grey hair zou kunnen krijgen.  Ik was benieuwd, probeerde het & was verkocht!

Mijn haar was van te voren al lichtblond maar naar mijn zin zaten er nog wat warme stukken in die ik eruit wilde. Dat is me zeker gelukt.

Before: 



After:

Zoals jullie zien is mijn haar nu asblond/grijs. De zilvershampoo heb ik 30 min laten intrekken op vochtig haar. Let op!! Test eerst even uit op 1 plukje hoe de shampoo op jou haar pakt. Als je haar bijvoorbeeld net geblondeerd is pakt de zilvershampoo heel krachtig en kan je m echt maar 5/10 minuten laten zitten!

Wil je de Ivy zilvershampoo ook bestellen?

Ga even naar mijn eigen blogpagina www.beautylifehealthy.blogspot.nl, in het artikel Ivy zilvershampoo staat de directe link.

Dikke kus, 
Balou


You Might Also Like

0 reacties