Haar zo mooi als dat van Belle

3/21/2017

 Morgen is het zover! De special edition van Beauty And The Beast! Ik heb er zoveel zin in. Ik kijk al een lange tijd uit naar de film en nu kan ik eindelijk volledig in het verhaal opgaan. De laatste weken keek ik er zo hard naar uit dat ik gewoon alles in Beauty And The Beast thema moest doen. Ik deed mijn werk met de soundtrack op de achtergrond, ik deed mijn haar à la Belle, enz. 

Zo bij dat laatste ging ik op zoek naar een alledaagse manier om je een beetje als Belle te voelen. Maar ook inspireerde ik me op haar kapsel tijdens de wals. Hier onder enkele foto's. Je hebt ze waarschijnlijk ook al zien verschijnen op mijn instagram.



 Dit is het makkelijkste van de twee. Gewoon het haar op de kroon van je hoofd vastmaken met een elastiekje. Dan het haar twisten tot achter je oren, blijven twisten en dan vastmaken met een ander elastiekje. Vervolgens nog even op te juiste plaats vastpinnen zodat het haar het andere elastiekje verbergt. 

  


 

Voor het iets chiquere kapsel ging ik voor een dot. Start met het eerste kapsel, crèpeer het haar dat in de elastiekjes zit. Vervolgens verdeel je dat stuk haar in twee en draai je de delen rond elkaar. Nu nog vastpinnen boven de elastieken en versieren met enkele sieraden en diamantjes. En KLAAR! 
 



Ben jij benieuwd voor de film? Heb je hem al gezien? Gaat er nog iemand naar de special edition? 
Laat het me weten! 




You Might Also Like

0 reacties