Wimperextensions

2/09/2017

Hey beauty's, 

De laatste tijd zie ik het echt overal voorbijkomen, wimperextensions. Persoonlijk vind ik het zo mooi en het lijkt me zo handig, alleen vind ik de gemiddelde prijs voor een set wimperextensions, gewoon teveel. Je hebt er misschien 2/3 weken veel plezier van en daar gaan je mooie wimpers dan alweer... 

Afgelopen dinsdag kwam ik een oproepje tegen van een beautysalon bij mij in de buurt tegen. Ze zochten voor vandaag (donderdag) een model voor een set one by one wimper extensions! Ik heb me meteen aangemeld en ben uitgekozen om model te liggen.

Volgende week donderdag zal ik een uitgebreide blog voor jullie maken over hoe de wimper extensions mij zijn bevallen & hoe de behandeling in ze werk ging ens... 

Liefs & tot volgende week donderdag,
xoxo Balou


You Might Also Like

0 reacties