Nieuwe tattoo

2/23/2017

Hi beauty's,

Dit keer een iets andere vorm van 'beauty', afgelopen zaterdag heb ik namelijk mijn 2e tattoo laten zetten! Deze tattoo heeft een speciale betekenis voor mij, namelijk ter gedachten aan mijn opa & oma die allebei zijn overleden aan die vreselijke ziekte kanker. Mijn opa overleed toen ik 3 jaar was.. ik heb het tot de dag van vandaag niet goed kunnen verwerken. In 2012 overleed ook mijn oma waar ik dag en nacht bij ben geweest in haar ziekte periode. Ook dit was een enorme shock voor me & dit heb ik ook nog steeds niet helemaal goed kunnen verwerken. Het gemis wordt steeds erger, dagelijks denk ik aan ze. Mijn mooie engeltjes! 


De tattoo staat aan de binnenkant van mijn rechterpols. Er staat ' my angel ' 
Opzich deed het tatoeëren geen pijn, het is een vervelend gevoel... Op mijn rechterarm heb ik ook op de zijkant van mijn arm een tattoo en die was wel gevoelig. 

Mijn tattoo heb ik laten zetten bij Tattoo Rowena in Tilburg. (Noord-Brabant) Ze werkt erg hygiënisch, netjes en precies. Inmiddels is mijn tattoo mooi aan het genezen, deze is voor jullie mijn lieve mooie engeltjes! Love... 

Dikke kus, 
Balou


You Might Also Like

0 reacties