Nieuwe Lush producten

2/14/2017

Vorige keer wandelde ik samen met Anouk de Lush winkel in Antwerpen binnen. Ik was opzoek naar een gezichtsmasker voor de droge huid. En ik moet zeggen, ik heb precies gevonden wat ik nodig had! De verkoopster hielp me heel goed. Ze heeft ook de verschillende maskers getest op mijn handen om na te gaan of ik er niet allergisch tegen was. En natuurlijk ook om te kijken welk product ik het beste vond. 

Ik koos voor de Catastrofe Cosmetics gezichtsmasker. 
Kalmerend en verzorgend vers gezichtsmasker vol blauwe bessen, kalamijn, kamille, roos en amandelolie. Blauwe bessen zitten barstensvol vitamines en mineralen, zoals A, C en E, die vrije radicalen tegengaan en beschermen tegen huidbeschadiging. Breng een laagje aan op je schone gezicht en laat tien tot vijftien minuten intrekken. Let op: dit verse masker bevat geen conserveermiddelen, bewaar het in de koelkast.

Dit masker doet inderdaad wat het beloofd. Mijn gezicht voelt veel minder droog aan en er is minder roodheid aanwezig. Ik gebruik het masker twee keer per week (woensdag en zaterdag/zondag). Het masker blijft maar een maand goed, dat is nog een reden om het twee keer per week te gebruiken. 

Ook nam ik een bath bomb mee naar huis. Deze keer koos ik voor de intergalactic. En WAUW! Deze is zo mooi! En ruikt zo lekker! Kijk!

Ben je al een tijdje aan het sparen voor een ruimtereis? Met deze sexy, buitenaardse bath bomb haal je het sterrenstelsel naar je eigen badkamer! Frisse pepermunt en felle kleuren geven je humeur een flinke boost en dankzij knettersnoep heb je het idee tussen de sterren van de Melkweg te zweven. Kleurrijk sterrenstof verandert je badkuip in een ruimteschip, maar de warme geuren van vetiver en cederhout laten je niet te ver doorschieten: ze doen je denken aan menselijk contact en thuis. Na een oppeppende badreis met Intergalactic kun je er weer helemaal tegenaan.
Kleine tip: gebruik deze voordat je net je bad gaat kuisen. Het geeft een beetje kleur en glitter af.






Neem een kijkje op de site van Lush
Dit is geen gesponsord artikel. 







You Might Also Like

0 reacties