Mijn echte & goedkope dagelijkse makeup look

2/04/2017

Ben jij net zoals mij? Houd je ervan ook makeup te dragen, maar heb je niet elke ochtend zin om er een uur tijd in te steken? Wel dan is deze post misschien wel iets voor jou. Ik leg namelijk uit welke goedkope producten ik gebruik om 's ochtend, op nog geen 15 minuten, er toch oké uit te zien. Al vind ik persoonlijk dat makeup niet elke dag hoeft, mijn huid verdraagt trouwens ook niet alle makeup, zeker niet als ik het een hele dag op heb. Maar deze producten blijven een hele dag en veroorzaken geen jeuk of acne! Geweldig toch! 

Neem eerst even een kijkje naar de bijhorende video. En eenmaal je daar bent mag je altijd op de abonneerknop klikken. 


Zo, ik begin met concealer. Gewoon onder mijn ogen en op de plaatsen waar ik een iets betere coverage nodig heb. Hiervoor gebruik ik de Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer in 005 Light Natural. 

Hierna neem ik de Essence Camouflage 2 in 1 Powerd & Makeup in de tint 20 Nude Beige. Het is een soort van powder foundation. Het geeft een gemiddelde coverage, maar genoeg voor een gewone werk of school dag. Ik heb een zeer droge huid, poeder foundation is dus eigenlijk voor mijn niet de beste optie. Ik geef toe dat dit product er voor kan zorgen dat je huid nog droger wordt. 


Nu ga ik over naar mijn ogen. Ik heb gebruik hier de Catrice The Essential Nude Collection Eyeschadow Palette. Het was de eerste keer dat ik het gebruikte, want op andere dagen gebruik ik de zelfde tinten maar van een ander merk. Ik ben vrij tevreden. Alleen blijft de oogschaduw niet zo goed op je borstel zitten. Dat is spijtig. Ik gebruik een lichte kleur over mijn lid en gebruik dan de contour kleur voor meer diepte. Voor mascara gebruik ik de Essence Get Big Lashes.


Voor mijn wenkbrauwen blijf ik bij het Catrice Eyebrow Set. Ik vind het een heel handig product, zeker wanneer je niet veel werk ik je wenkbrauwen wil steken, maar ze er wel goed wil laten uit zien.   Al wil ik graag ook eens het eyebrow set van Rimmel proberen.

Tijd voor contour! Het product dat ik gebruik is Catrice Prime & Fine Contouring Palette in 010 Ashy Radiance. Het bestaat uit een lichte contour kleur en een highlight. De highlighter gebruik ik na de bronzer. 

Bronzer! Ik had al een bronzer in matt. Maar vorige week in de winkel nam ik de Bourjois Maxi Delight Bronzer in Fair/Medium Skin vast. En ik werd verliefd op de kleur en de glinsteringen die er in zitten. Ook perfect voor in de zomer, zou ik zeggen. Toen ik thuis het doosje open deed werd ik enkel nog meer verliefd, want deze bronzer ruikt dus super lekker! 

Als laatste neem ik de Essence Matt Matt Matt Lipgloss in de kleur 03 Girl Of Today. Ik kocht deze in twee verschillende kleuren. De andere kleur die ik kocht is echter te licht voor mij. Deze kleur voldeed wel aan mijn verwachtingen, al ben ik nog niet echt overtuigd van de applicator. Het is zeer moeilijk om het mooi op je lippen te krijgen en het veegt heel makkelijk uit. Als ik moet kiezen, zou ik in plaats van deze voor een matt lipstick gaan van Essence. Dezelfde kleur vind je ook hier terug en het is makkelijk om aan te brengen. 





You Might Also Like

0 reacties