Wimperextensions update

2/17/2017

Hey lieve beauty's,

Leuk dat jullie weer mijn gastblog lezen :) Zoals ik jullie vorige week heb beloofd, zal deze blog het vervolg zijn van mijn wimperextensions!

Vorige week ben ik bij Quality Beauty in Goirle geweest voor mijn behandeling

' One by one wimperextensions '

Voor degene die niet weten wat one by one wimperextensions precies zijn, ik zal het even kort uitleggen. Op elke natuurlijke wimper (die wimper die je van jezelf hebt) word 1 wimperhaartje (extension) geplakt. Zo krijg je dus een mooie natuurlijke look. Je kunt kiezen uit verschillende lengtes en krul. Mijn wimperextensions zijn iets langer dan mijn eigen wimpers.

De behandeling was voor mij erg wennen. Eerst werden mijn onderwimpers met tape afgeplakt, daarna moest ik mijn ogen sluiten en is ze begonnen met het plaatsen van de wimperextensions. Het deed geen pijn, alleen mijn ogen begonnen erg te tranen. Er zit namelijk 2 uur lang iemand aan je wimpers te friemelen & daar konden mijn ogen niet zo goed tegen... eenmaal alle wimperextensions gezet, werd de tape verwijderd & mocht ik het resultaat gaan bekijken.. spannend...

Hieronder zien jullie mijn ogen met de wimperextensions.
Hier draag ik dus geen mascara, enkel alleen de wimperextensions!

Met het resultaat ben ik echt super tevreden! Wat is het heerlijk om geen mascara te dragen, maar toch prachtig gekrulde zwarte wimpers te hebben. Het enige wat je hoeft te doen is de wimpers regelmatig even borstelen. Hiervoor heb ik een borsteltje gekregen van de salon. De eerste 24 uur mocht er geen water op mijn wimpers komen & de wimpers mogen niet in aanraking komen met olie. Hierdoor vallen de wimpers er namelijk af. Gemiddeld blijft het 2/3 weken zitten, maar dit heeft ook te maken hoe je ermee omgaat. 

Wat vinden jullie van het eind resultaat dames?! Let me know...

Liefs & tot volgende week donderdag,

Balou xxx



You Might Also Like

0 reacties