De komende maanden // Gastbloggers

1/09/2017

Zoals jullie al wel gemerkt hebben, ben ik opzoek geweest naar gastbloggers (je mag me trouwens nog steeds een mailtje sturen als je geïnteresseerd bent.). In de komende weken gaan er dus verschillende blogposts verschijnen van verschillende gastbloggers. Ook gaan er nog posts van mijzelf online komen. Zoals ik me dit jaar heb voorgenomen, gaat er elke week minstens één blogpost verschijnen op mijn blog, dit elke dinsdag. 

In de komende drie maanden gaat er om de week een boek review verschijnen, van boeken die ik in het laatste jaar heb gelezen. Dat zijn dus blogpost die geschreven zijn door mezelf. Die staan allemaal al klaar om online te gaan. In de andere weken verschijnt er of wel een blogpost van een gastblugger of wel van mezelf (dit keer niets met boeken). 

Maar! Tot eind maart is er ook een vaste gastblogster op Buzzwords. Balou schrijft namelijk drie maanden lang elke donderdag een artikel in verband met beauty en fashion. Om haar al een beetje beter te leren kennen, stelt ze zich graag even voor! 

———

Hey lieve beauty's,


Ohhh ik heb echt super tof nieuws voor jullie! Ik ben namelijk uitgekozen tot gastblogster op Hanne haar blogsite. :) Jullie zullen de komende tijd dus veel blog items van mij zien verschijnen. Ik zal me natuurlijk even kort voorstellen. Mijn naam is Balou, 19 jaar & ik woon in Tilburg (Noord Brabant, Nederland). Mijn grote passie is beauty, fashion en lifestyle. Ik vind het heerlijk om producten uit te proberen, om de leukste outfits te bestellen & te matchen en natuurlijk om mijn ervaringen te delen met jullie! 

Ik heb er zin in lovely's!

Instagram: beautylifehealthy
Facebook: Beauty Lifestyle & Healthy

Volg me eventjes op instagram & geef een duimpje omhoog op Facebook! Zo blijf je altijd op de hoogte. :) 

Dikke kus, 
Balou xoxo

———

Zo, ik hoop dat jullie hier ook zo veel zin in hebben als ik zelf. Want er komen zeer leuke blogposts aan. Door andere bloggers, maar ook door vrienden van mij. 






You Might Also Like

0 reacties