De beste zomer van mijn leven!

9/02/2016

Inmiddels is het al 2 september. Mijn eerste rijlessen zitten er al op en ik ben al volop bezig met school inkopen. Maar de zomer afsluiten, daar heb ik nog geen zin in. Zomer 2016 was dan ook de beste zomer die ik ooit heb gehad. Vorige zomer sloeg een beetje tegen en in juni had ik ook totaal geen zin om op kamp te gaan. Maar de zomer was nog nooit zo leuk! En ondanks de extra zomerkilo's, voel ik me beter dan ooit! 

De zomer begon met Supastarstage, de musicalstage van Tatyana Beloy. Ondanks de stress was het wel een toffe week. Al liep het nog niet op en top, omdat het de eerste keer was dat de beide organisaties samenwerkte. Maar de kinderen hadden het naar hun zin en op het einde van de week hebben we toch twee geweldige musicals gespeeld! En ik heb zelfs meegezongen met de zangles ;) 




En op naar week twee. Eigenlijk maar een halve week, want ik ben vanaf dinsdag avond een vriend gaan vervangen op kamp. Maar zo heb ik toch nog wel twee pretparken kunnen meepikken! 


Week 3 was rustweek. Even bijslapen en voorbereiden op stage Hoofdanimator! 

Week 4! Stage Hoofdanimatore! Maar 20 uur slaap op een week en veel telefoontjes naar den buro. Maar hé, we hebben het overleefd! 


De volgende week, was een beetje gewijzigd op de laatste moment. Van minipretparkweek werd ik verzet naar kleuterkamp Dora en Diego! Het werd een super toffe week, met geweldige medeanimatoren! 


In week 7 ging terug op kleuterkamp, deze keer met mijn 5 jarig nichtje! Haar eerste keer op kamp! Veel zieken, veel gewissel van animatoren, maar een super week! 


En dan al de laatste week! Week 8! En eerlijk, misschien wel de tofste week van allemaal! Paardrijden in Essen, met super medeanimatoren! En deze week hebben we ook Kerstmis gevierd! 




Een op en top zomer! Ik ben er nog steeds niet klaar voor dat het gedaan is. 






You Might Also Like

0 reacties