Tijd voor verandering!

5/01/2016

De laatste paar maanden ben ik weer aan het proberen om gezond te eten, terug te sporten, op tijd te aan slapen, vroeg op te staan en goed te werken voor school. Maar ik ben grandioos aan het falen. Maar mei is toch echt wel een maand voor verandering, toch? 
Daarom heb ik een lijst gemaakt met afspraken met mezelf, waaraan ik me een hele maand moet houden. Zonder te falen, zonder op te geven. 

Hier onder ga ik deze afspraken met jullie delen. Op het einde van de maand ga ik dan ook vertellen hoe het verlopen is en ik hoop dat ik jullie kan vertellen dat het goed gegaan is. 


Momenteel zit er geen constant ritme in mijn leven, ik ga slapen op verschillende uren en ik sta steeds op om een ander uur. Tijd om hier verandering in te brengen! 

Daarnaast moet ik dringend terug aan mijn lichaam denken, gezonder eten, sporten, ... Tijd dat ik terug een zomerklaar lichaam heb ;) 

En de laatste grote factor in mijn plan, meer concentreren op school en minder op het internet zitten. 

Zo, laat Mei Verander Maand maar beginnen! 
Doe je mee? Of ben jij al goed bezig op dit vlak? Laat het me weten! 

#MeiVeranderMaand


You Might Also Like

1 reacties

  1. Wow wat een lijst zeg! Ik zou ook wel een beetje minder tijd op het internet mogen doorbrengen... oeps hihi ;) Veel succes met je verander maand! Ben heel benieuwd om binnen een aantal weken te horen hoe het gegaan is :) x

    BeantwoordenVerwijderen