Plezier in Movie Park

4/24/2016

Dit weekend ging ik met de organisatie waarmee ik kampen geef in de zomer, Activak vzw. Elk jaar gaan we op pretpark uitstap, vorig jaar was het Disneyland Paris. Dit keer was het de beurt aan Movie Park Germany. 


Om eerlijk te zijn, Movie Park is niet het meest spectaculaire pretpark dat ik al gezien heb. Er speciaal voor naar Duitsland rijden zou ik niet doen, toch niet in mijn eentje. Dan kan je even goed naar Walibi gaan. Maar nu, in een grote groep vrienden, met een bus, ja dan is het wel eens te doen. 

We besloten eerst in de Dora attractie te gaan, dat is een waterattractie en dan waren we zeker droog tegen dat we naar huis moesten. Hahha, en nat waren we zeker! En ik ben ook een beetje plat genepen door mijn medeanimator achter mij ;) . 


Op deze uitstap heb ik ook enkele nieuwe vrienden gemaakt en zotte momenten beleeft bent de vrienden die ik al even niet meer gezien had. Een grote hoop plezier en adrenaline! 

Ook de busrit was zeer fijn, en wat kunnen snapchat filters voor veel gelach zorgen! Zeker wanneer ze misgaan. De rit naar huis was echter iets stiller, ik ben namelijk in slaap gevallen tegen mijn busmaatje. 







You Might Also Like

0 reacties