Een lichtpuntje in de duister

4/04/2016

"Hanne, waar kom jij nu nog mee af?" 
Ja, ik weet het. Deze post gaat over Pasen, en inderdaad dat is al een week geleden. Maar beter laat dan nooit zeker? 

Ook dit jaar kwamen mijn achternichtjes weer paaseieren zoeken bij mij thuis. Wat had de Paashaas (ik dus) veel gebracht! Het is geweldig om te zien hoe er op die gezichtjes een grote glimlach verschijnt wanneer ze de tuin in wandelen. Het geluk straat er af.



Shaolin begint al snel alles te verzamelen, wanneer ze iets tegenkomt dat ze al heeft laat ze het liggen voor Lena. Hoe schattig. Lena, de oudste van de twee, heeft echter iets langer nodig om te ontdooien. Wat? Helemaal alleen in de tuin? No way! 
Natuurlijk gaat het al veel beter na enkele minuten. En na een record tijd komen de beide meisjes aan met een volle zak chocolade paaseieren en enkele speelgoedjes. 


Lena wordt bijna 5 jaar en Shaolin wordt 5 jaar op het einde van 2016. Maar sinds enkele weken is de familie wat uitgebreid. Lena heeft namelijk een klein broertje gekregen, Lex. Hij is natuurlijk nog wat te klein ( 3 weken ) om mee te zoeken en snoep te eten. Maar volgend jaar mag hij mee gaan zoeken, met de hulp van zijn grote zus. 

Het is vreemd hoe je al van iemand kan houden, zonder hem/haar echt te kennen. Bij alle drie de kindjes was er spraken van onvoorwaardelijke liefde. Al voor dat ze geboren waren, hadden ze al een speciale plaats in mijn hart. En dat zal altijd zo zijn. Het zijn kleine schatjes.



Ik hou van jullie, Lena, Shaolin en Lex. 



You Might Also Like

2 reacties

  1. Wat mooi zeg dat je hen zo graag ziet! Kleine kindjes kunnen echt zo ongelooflijk schattig zijn hihi. Dit artikel doet me trouwens denken aan toen ikzelf nog klein was en eitjes ging rapen bij familie. Mooie tijden! :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze kunnen inderdaad zo schattig zijn. (En soms een beetje bazig, maar dat heeft ook zijn schattigheid) Ik vind het fijn dat het je laat denken aan je eigen herinneringen. Ik geloof zeker dat dat mooie tijden waren. Soms heb ik zelf ook nog zin om paaseitjes te gaan rapen ;) x

      Verwijderen