Uitgeprobeerd // Lush

2/24/2016

Een tijdje geleden bevond ik me in Lush, te Antwerpen. Zoals jullie misschien al weten, ik ben volledig tegen testen op dieren. Dus Lush is één van de winkels waar ik geen moeite heb om dingen te kopen. Echter had ik nog nooit iets gekocht, ik ga er regelmatig binnen, maar de mengeling van alle geuren hebben nogal snel een effect op mijn hoofd. Hallo migraine! Maar deze keer moest en ik zou ik een bath bomb kopen. Wel ik kwam thuis met één bath bomb en twee bubble bars. 

Als eerste hebben we de Dragon's Egg.
Bij deze was ik een klein beetje teleurgesteld. Ik had het knetterend geluid van de bath bomb harder verwacht. En mijn huid voelde achteraf wat uitgedroogd aan. Maar het is wel geweldig om te zien hoe deze bomb oplost in het water. Hij beweegt heel en weer en laat een soort van gekleurde blaadjes achter. Het water kleurt in een oranje/bruine kleur en achteraf kan je goed zien aan je bad dat er ook glitters in zaten. Net zoals op je lichaam trouwens, want ook jijzelf glittert nu volledig!



Bij de bubble bars nam ik Granny Takes A Dip en Sunny Side mee. 

Granny Takes A Dip was de eerste die ik uitprobeerde. Ik heb 1/3de gebruikt voor in mijn bad en dat was genoeg. Heel mijn bad was vol met schuim en bubbels! Het water zelf kleurde niet echt mee, maar sommige delen van het schuim hadden wel een lichte kleur. De geur was niet zo straf, je merkte het wel op. Mijn huid droogde ook niet uit na het in bad gaan, wat een groot pluspunt is. 


Vervolgens heb ik Sunny Side uitgetest. Ik had een beetje schrik dat ik helemaal vol ging hangen met goude glitters, maar dit was niet het geval. De glitters zijn er enkel aan de buitenkant van de bubblebar, maar deze vallen er wel snel af. Waardoor je badkamer vol hangt met glitters. Net zoals de vorige bubblebar, nam ik maar 1/3 om in mijn bad te doen. Het zorgde voor zeer veel schuim en dit schuim had een lichte goude kleur. Mijn huid heeft ook geen last ondervonden bij dit product. Dus het is goed gekeurd voor een gevoelige en droge huid! Een geur heb ik niet echt opgemerkt. 


Lush, je kan me binnenkort terug verwachten! 
Weten jullie nog goede producten? Laat het me zeker weten! 



You Might Also Like

0 reacties