Januari Favorietjes

2/04/2016

Januari is al voorbij? Echt? Wow, dat ging snel. En aangezien ik heel januari examens heb gehad, zijn er wel wat dingen die zeker en vast in mijn favorieten horen. Nu nog beslissen met wat ik ga beginnen....

Make-up

- Natuurlijk staat mijn favoriete lipstick hier tussen. Ik zou niet zonder kunnen. Het is de  Catrice Ultimate Colour in 340 Berry Bradshaw. Ik gebruik deze al sinds 2014 en het zal altijd één van mijn favorieten blijven. Maar misschien is het ook eens tijd voor iets nieuws. 




- Nu op naar concealer. Hier het de Liquid Camouflage High Coverage Concealer van Catrice die mijn hartje steelt deze maand. Ik heb hem in de tint 005 Light Natural. Ik gebruik hem vooral onder mijn ogen en als highlight onder mijn wenkbrauwen. 

- Als tweede concealer is er de Re-Touch Light-Reflecting concealer. Deze gebruik ik al meer dan 3 jaar. En het blijft ook een van mijn beste producten. Ik gebruik deze als concealer voor onder mijn ogen en op onzuiverheden. 

- Mascara! Weer een product van Catrice. De laatste tijd gebruik ik de Glam & Doll curl & Volume mascara. Mijn wimpers lijken twee keer zo lang! 

- Foundation, hier hebben we een ander merk. The Body Shop. Ik houd tegenwoordig van de Moisture Foundation. 




Series

- Op dinsdag zit ik standaard voor mijn tv voor Saving Hope. Ik ben wanhopig aan het wachten tot Joel en Alex een koppel worden! Aaah, waarom duurt het zolang! 

- Goed nieuws! Op maandag is HomeLand terug op tv. Ik volg deze serie al vanaf het begin, een geweldige cast en een hedendaags thema. Het is geen lichte serie, maar daar houd ik juist van.

- Al een jaar wou ik Reign beginnen kijken en nu is het op tv in België! Ik was zo gelukkig toen ik het in het tv-programma zag staan. Zeker een aanrader voor mensen die graag terug in de tijd gaan en van mysterie houden. 

Boeken

- Maar één boek in dit lijstje. De gelukkige is Girl Online On Tour van Zoe Sugg. Na Girl Online kan ik niet wachten om dit vervolg uit te lezen.



Eten

- Granola koeken van AH

- Manus, perfect voor een ontbijtje!

Muziek

- Marcus Butler, I'm Famous

- Conor Maynard, Royalty

- Troye Sivan, YOUTH


Random

- Baby shampoo. Niet om mijn haar te wassen. Maar voor het proper maken van mijn make-up borstels. Baby shampoo is zacht voor je huid en maakt je borstels perfect schoon. Waarom geld geven aan dure schoonmaakproducten?

- Kokosnoot olie. En ook hier niet voor het doel dat je denkt. Dus neen, niet om mee te koken. Maar als gezichtsreiniger. Het is een natuurlijk product dat bacteriën tegen gaat. Dus perfect tegen acne. Ik kan momenteel nog niet echt zeggen dat mijn huid er beter uitziet. Hij is zeker minder droog, maar ik heb nog steeds last van mijn acne.

Zo dat waren mijn favoriete dingen van januari. Ik ben benieuwd wat ik ontdek ik februari!
Wat waren jouw favorieten van deze maand?



You Might Also Like

0 reacties