Februari favorietjes

2/28/2016

Wow, deze maand ging weer snel voorbij! De 3 weken vakantie ging snel, en inmiddels is het tweede semester ook al weer begonnen. Natuurlijk zijn er enkele dingen waar ik niet zonder kon de voorbije maand. En het is tijd om deze te delen met jullie. 

Matilda the musical
Of toch de muziek. Ik wil de musical al lang zien, laar daarvoor zal ik naar Londen moeten. En daar heb ik momenteel geen geld of tijd voor. Maar de muziek zorgt ervoor dat ik mijn tijd goed kan spenderen, ik luister het op weg naar school en op de weg terug naar huis. Voor elke musical liefhebber een echte aanrader. 

Hydraterende creme 
Deze maand is mijn huid verschrikkelijk hard uitgedroogd, het trekt langs alle kanten. Echt vreselijk! Pijn dat het doet. En geen enkele creme die ik thuis had liggen hielp. Maar nu had ik een staaltje gekregen van hshs en die helpt echt heel goed. Ik smeer hem nu al enkele dagen en mijn huid voelt al veel beter. 

Toetsenbord
Voor Kerst kreeg ik een toetsenbord voor bij mijn iPad en daar heb ik nu al goed gebruik van gemaakt. Het is zeer handig voor op school, nu moet ik niet heel mijn laptop meesleuren. Wat veel beter is voor mijn rug. En nog een pluspunt, hij is in goudroze en ik houd van die kleur! 

Wolle sokken
Neen, niet voor wat je denkt. Ik draag ze niet alleen tegen de koude. Maar in mijn kamer heb ik een houte vloer en die gecombineerd met wolle sokken zorgt voor veel glij-plezier. 

Lipstick
De lipstick die ik deze maand vaak gedragen heb, wel eigenlijk elke dag, is een neutrale kleur van Catrice. Ik draag hem op deze foto.



Bril
Normaal draag ik mijn bril enkel in de auto, tijdens de les en voor de tv. Maar deze maand heb ik hem altijd op (buiten om te lezen). En de wereld ziet er veel scherper en mooier uit zo. 

Handschoenen
De koude heeft ook zijn effect op mijn handen. 

Mijn bed
Na de examens was bijslapen wel nodig. En na een druk, actief en geweldig monitorenweekend bij Activak was er ook terug nood aan mijn eigen bedje.

Activak Trui
Na moniweekend kregen we onze trui mee. Jeej! Ik draag hem sindsdien thuis altijd hij is nog lekker zacht!






You Might Also Like

0 reacties