Favoriete producten // The Body Shop

2/06/2016

Als je ooit in Antwerpen bent en je plots beslist om naar mij opzoek te gaan. Wel, ga dan even binnen in een van de The Body Shop winkels. In de winkel in de Grand Bazaar kennen ze me al. Ik kan er niets aan doen, als ik voor bij hun winkels kom, moet ik gewoon binnen. Het liefst van al, zou ik alles kopen! Maar dat is niet zo goed voor mijn portemonnee. 

Het feit dat The Body Shop niet test op dieren is ook een super groot plus punt! Ik ben een grote dierenvriend en probeer zo vaak mogelijk te kopen van merken die niet op dieren testen. Ook steunt The Body Shop goede doelen. Een voorbeeld is hun advent kalender van 2015, hiermee gaven ze gezinnen proper water. Daarnaast mogen we The Body Shop Foundation niet vergeten! Als je niet weet waarover dit gaat, neem zeker een kijkje.

In deze blogpost wil ik enkele van mijn favoriete producten van The Body Shop delen. Zo weet je misschien wat je er moet kopen, of kan je enkele dingen uit proberen. 




Als eerste eau de toilette, Italian Summer Fig. Deze zat in de advent kalender en geloof mij, ik ben zo blij dat deze er in zat. Ik heb al vaker gehoord dat het een goede, aangename geur heeft. Maar OH MY GOD, dat  is echt niet gelogen! Ik hoop dat ze deze nog verkopen in de winkel want het flesje is al bijna leeg! En ik vrees dat ik niet meer zonder kan. De geur doet me denken aan lente en zomer, de geur van verse bloemen en groene takjes. Hmmm.... 


Lip Balm! Ik heb zeer droge lippen en na het proberen van de Lip Butter, was het toch wel tijd voor een lip balm. Ik dacht dat honing wel hydraterend ging zijn, en ik had gelijk. Het is een redelijk plakkerige balm, maar ja honing is dat ook. Dus er zit wel degelijk honing in. ;) Het heeft een lichte geur, dat is voor mij goed, want ik houd niet echt van geurende lip balms. 


 Frosted Cranberry was deze winter mijn to go geur! Ik heb de shimmer lotion, body lotion, shower gel en scrub. En deze geur laat je gewoon aan een gezellige winteravond denken. Nu voor in de zomer zou het niet geschikt zijn, maar het is nog steeds winter hé! 


Iets beter voor de zomer vind ik de Fuji Green Tea geur. Ook hier heb ik zowel de shower gel als de body lotion. Het is een zeer frisse geur, waarbij ik aan zomerdagen met green ice tea moet denken. 


Hand Cream! Naast droge lippen heb ik ook last van droge handen, zo erg dat ze kloven. Deze winter heb ik deze strawberry hand cream gebruikt. Zowel goed voor zomer als winter, in mijn menig. De geur beschrijven heeft niet zoveel zin denk ik. Het ruikt naar aardbeien. 


Hmmm.... de zeepjes! Ik gebruik deze niet om me te wassen, want daar zijn ze veel te mooi voor. Ik leg ze namelijk in mijn schuiven en kasten zodat mijn kleren ernaar ruiken! 


Ook uit de advent kalender (zoals de meeste dingen momenteel) de rode nagellak! Het geeft een zeer goede cover! En het droogst snel, een groot pluspunt! 



Dit laatste product is waarschijnlijk de grote reden waarom ik zo vaak naar The Body Shop ga. Ik heb zelf last van acne en tea tree helpt hier goed tegen. De Tea Tree Oil breng ik elke avond aan op mijn onzuiverheden met een wattenstaafje. En af en toe voeg ik enkele druppels toe aan kokend water en hang ik met een handdoek over mijn hoofd erboven. Ik vind dat dit helpt en ben dan ook van plan om dit jaar de andere producten uit de tea tree reeks uit te proberen! Enkele tips over welke producten goed werken? 



Nog een reden waarom ik naar The Body Shop ga, is waarschijnlijk het feit dat ik een zeer gevoelige huid heb en snel last heb van uitslag of allergische reacties. Dit heb ik dan ook vaak bij producten met een geur, maar wie wilt er nu niet lekker ruiken? En bij de producten van The Body Shop heb ik nog geen last gehad van allergieën of uitslag. Wat mij héél blij maakt! 

Maandag ga ik shoppen in Antwerpen, waarschijnlijk zal ik The Body Shop weer binnen stappen. Benieuwd welke nieuwe dingen er zijn! Er komt binnenkort namelijk ook een nieuw product uit. En ik ben ook benieuwd hoeveel ik weer ga kopen. 
Hebben jullie nog producten in gedachten die ik zeker moet proberen? Laat het me weten! 



You Might Also Like

4 reacties

  1. Frosted Cranberry ruikt inderdaad echt heeeeerlijk.
    Ik denk dat ik volgend jaar toch ook maar eens de adventskalender ga kopen, er lijken heel wat leuke dingen in te zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Hij kostte wel 75€ maar het was het zeker waard. Je kan alle spulletjes gebruiken en ze gaan redelijk lang mee. Daarnaast zijn ze ook handig om mee te nemen in je toiletzak.

      Verwijderen
  2. Hey Hanne!

    Ik ben ook grote fan van The Body Shop. Vooral hun bodybutters vind ik fantastisch!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo! Zelf heb ik de bodybutters nog niet geprobeerd. Ik heb er eentje thuis liggen, ik zou heb snel eens moeten testen. Welke raad jij aan? Groetjes!

      Verwijderen