Pannenkoeken ontbijt

1/26/2016

Zin in pannenkoeken? Maar weet je dat ze eigenlijk niet zo goed zijn voor je gezondheid of je lijn? Wel, ik zal je eens iets vertellen. Ik leef gezond, maar no way dat ik stop met pannenkoeken te eten! Binnenkort op 2 februari is het nationale pannenkoekendag. Ik heb een mix gekocht van Doctor Oetker, maar dan wel meergranen pannenkoeken. Maar wat ik ook graag eet als ontbijt zijn havermoutpannenkoeken. Ze zijn simpel om klaar te maken en daarnaast zijn ze ook heerlijk om van te smullen. 


Ingrediënten

40g havermout
1 banaan
1 ei
amandelmelk (ongezoet)
kaneel

Bereiding

Dit is het gemakkelijkste ooit. Gooi gewoon alle ingrediënten in een blender en mixen maar! Wanneer je geen stukjes meer ziet, is je deeg klaar. Nu kiezen of je één grote pannenkoek wil, of meerdere kleintjes. (Ik raad het laatste aan, die zijn makkelijk om om te draaien.) En bakken maar! 

En dan serveren met nog wat kaneel of siroop.







You Might Also Like

0 reacties